loading...
دانلود فیلم@دانلود کارتون@دانلود نرم افزار@دانلود بازی@دانلود برای موبایل@دانلود کلیپ
آمنه بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
نرم افزار مدیریت و پیاده سازی Microsoft Desktop Optimization 2013 IT

نرم افزار Desktop Optimization که توسط شرکت ماکروسافت در سال 2013 عرضه شد . بسیاری از شرکت ها ، ادارات که از سیستم آی تی بهره میگیرند با هزینه های زیادی را برای تامین نیروی کاری پرداخت میکنند . هدف از ارائه نرم افزار توسط شرکت ماکروسافت حل مسائل مالی و کم تر هزینه کردن برای سیستم زیر ساخت آی تی مبنا بر 6 تکنولوژی پیشرفته می باشد . (بیشتر…)

آمنه بازدید : 17 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Internet Download Manager 2014 همراه کرک

آخرین تغییرات : 27/09/1392نسخه  نهایی Internet Download Manager 6.18 Build 11 همراه با کرک اضافه شدنرم افزار Internet Download Manager 2014 ابزاری است برای افزایش سرعت دانلود که تا پنج برابر سرعت دانلود شما را بالا می برد، نرم افزار اینترنت دانلود منیجر قدرت بازیابی لینک های شکسته و خراب را دارد و تمامی فایل هایی را که به هر دلیل خطا می دهد را از سر می گیرد، همچنین اگر به هر نحوی اینترنت شما قطع و یا به مشکل بخورد این نرم افزار به طور خودکار پس از برطرف شدن مشکل و یا ارتباط دوباره شما به اینترت

آمنه بازدید : 25 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آنالیز و سئو صفحات وب Blumentals Rapid SEO Tool 1.5

نرم افزار ارائه شده برای کاربرانی که میخواهند صفحات وب خود را تجزیه و تحلیل کنند و تنظیمات مربوط به سئو را انجام دهند مناسب می باشد . میتوانید با استفاده از ابزارهای در نظر گرفته شده اسم سایت را درج کنید و یا از صفحات ذخیره شده فایل صفحات وب را بازگذاری کنید . بعد از انتخاب تگ های مورد جستجو که به تعداد 4 عدد می باشد میتوانید گزینه آنالیز را انتخاب کنید سپس سایت مورد نظر را آنالیز میکند . بعد از آنالیز اطلاعات دقیق صفحات وب را به کاربر به نمایش میگذارد (بیشتر…)

آمنه بازدید : 18 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

آخرین بروزرسانی : نسخه Firefox 27.0 Beta 2 اضافه شد .موزیلا فایرفاس یک مرورگر وب متن باز سریع ، سبک و مرتب به شمار می آید . در عرضه عمومی این مرورگر در سال 2004 مشخص شد که بزودی سلطه مایکروسافت و مرورگر اینترنت اکسپلورر به چالش کشیده خواهند شد . از آن زمان به بعد موزیلا فایرفاکس همیشه جزو 3 مرورگر برتر و محبوب در سطح جهانی بوده است . ویژگی های کلیدی که این مرورگر بر اساس آنها ساخته شده باعت محبوبیت بیشتر این مرورگر نسبت به رقبای دیگرش شده است . در ادامه به این شاخصه ها

آمنه بازدید : 20 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Microsoft Exchange Server 2013.x64 مدیریت ایمیلها

Microsoft Exchange Server 2013.x64 نام نرم افزاری است که کمپانی مایکروسافت در پروژه ی نرم افزارهای مورد نیاز تحت سرور خود گنجانده است . این نرم افزار قابلیت ارسال ایمیل و پیامهای صوتی را دارد . شما میتوانید این نرم افزار را با برنامه Microsoft Office Live Communications Server هماهنگ کنید . یکی از نکات بارز این نرم افزار میتوان به محدود کردن دسترسی افراد به پیامها و ایمیلهای دیگر کاربران نام برد . شما میتوانید با کمک این (بیشتر…)

آمنه بازدید : 99 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار Google Chrome گوگل کروم

شرکت بزرگ گوگل بار دیگر همگان را به تعجب وا داشت ، این بار بوسیله مرورگر قدرتمندی به نام گوگل کروم Google Chrome این مرورگر ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، گوگل کروم در سال 2008 منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها میپردازد (بیشتر…)

آمنه بازدید : 16 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود مرورگر Opera

مرورگر Opera  یک مرورگری است که یک سری کاربر مخصوص به خود را داراست. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera v15.0.1147.141 با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد (بیشتر…)

آمنه بازدید : 31 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ساخت بانک اطلاعاتی FileMaker Server Advanced 12.0.5

نرم افزار FileMaker Server Advanced 12.0.5 یکی از برترین نرم افزار ساخت و مدیریت پایگاه داده می باشد . حفاظت و تولید اطلاعات در فضای سرور یکی از اصلی ترین بخش در پایگاه داده می باشد . مدیریت پایگاه داده با استفاده از سیستم اوراکل امکان امکان پذیر می باشد و با استفاده از محیط امن ، میتوان یک پایگاه داده حرفه ای و هوشمند را طراحی کنید . نرم افزار از یانک اطلاعاتی و نگه داری داده ها با استفاده از دستورات نرم افزار محافظت میشود و این امکان را به کاربر میدهد تا بتواند بر روی تمامی فایل.....

آمنه بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه نرم افزار مدیریت ایمیل 2014 Mozilla Thunderbird

برخی از کاربران هستند که میخواهند توسط نرم افزار ایمیل های خود را مدیریت کنند . نرم افزار مدیریت ایمیل که توسط شرکت موزیلا طراحی شده همراه با سرعت و ایمنی بالایی در طراحی شده است . نرم افزار Thunderbird طوری طراحی شده که با ویروس ها و هرزنامه های و اسپم ها را شناسایی کند و به کاربر اخطار میدهد . با استفاده از نرم افزار ارائه شده میتوانید هرزنامه و ایمیل های تبلیغاتی را به لیست سیاه اضافه کنید و از شر آن ها خلاصی پیدا کنید (بیشتر…)

آمنه بازدید : 119 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود رایگان نرم افزار هماهنگ سازی فایل ها Syncovery 6.43 Build 174

نرم افزار Syncovery 6.43 Build 174 یک برنامه قدرتمند برای همگام سازی اطلاعات در رایانه های شخصی ، سرور ، نوت بوک ها می باشد . دو حالت پیشفرض در نرم افزار در نظر گرفته شده که میتوان بر اساس رابط کاربری حالت های مختلف را که به حالت جادوگری و پیشرفته می باشد  نصب کنید . تنظیمات موجود در پروفایل نرم افزار بعد از به کارگیری تغییرات به صورت خودکار ذخیره میشود (بیشتر…)

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با سلام -- خداحافظ !!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 4,215