loading...
دانلود فیلم@دانلود کارتون@دانلود نرم افزار@دانلود بازی@دانلود برای موبایل@دانلود کلیپ
آمنه بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی FlashFXP 4.4.2 Build 2019 Portable

نرم افزار FlashFXP 4.4.2 یکی از نرم افزارهای قدرتمند مدیریت FTP , FTPS , SFTP است که در سیستم عامل ویندوز قابل نصب می باشد . با استفاده از نرم افزار ارائه شده می توانید مدیریت انتقال فایل ها بر روی هاست را بر عهده بگیرید . انتقال و ذخیره فایل ها به صورت فیلم ، عکس ویدئو ، موزیک ، نرم افزار ، بازی ، ... در نرم افزار پشتیبانی می باشد (بیشتر…)

آمنه بازدید : 18 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود آخرین نسخه مرورگر اینترنت اکسپلورر 2014 Internet Explorer

مروگر اینترنت اکسپلورر یکی از برترین مرورگرهایی است که شرکت ماکروسافت به صورت پیشفرض در ویندوزهای خود ارائه داده است . هدف از ارائه این نرم افزار محیط امن برای گشت و گذار در اینترنت می باشد . شرکت ماکروسافت با ارائه نسخه مرورگر اینترنت اکسپلورر توانست توجه کاربران زیادی را در سراسر دنیا جلب کند . برخی از صفحات وب با مرورگرهایی مخصوص قابل به نمایش می باشد اما میتوان مرورگر اینترنت اکسپلورر را تنها مرورگری دانست که تمامی صفحات وب را قادر به بازگذاری می باشد ، معرفی کرد (بیشتر…)

آمنه بازدید : 32 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
راهنمای رفع مشکل پیغام Fake Serial Number در اینترنت دانلود مینجر IDM

با انتشار نسخه جدید و پچ معتبر Unreal برای همیشه از دست ارور Fake Error خلاص شوید در صورتی که از اینترنت دانلود منیجر استفاده میکنید حتما اخیرا با پیغام Internet Download Manager has been registered with a fake serial Number مواجه شده اید . روش رفع این مشکل در ادامه توضیح داده شده است . کافیست این مراحل را طی کرده و نسخه جدید همین پست را نصب کنید تا برای همیشه از شر این ارور خلاص شوید . مشاهده راهنمای رفع این مشکل و دانلود نسخه جدید در ادامه مطلب (بیشتر…)

 

قلبنظرات فراموش نشه دوستان
قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

آمنه بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
نرم افزار مدیریت دانلود ویدئوهای آنلاین save2pc Ultimate 5.34

نرم افزار save2pc Ultimate 5.34 که برای سیستم عامل ویندوز در نظر گرفته شده است توانست نیاز بسیاری از مشکلات کاربران را برطرف کند . با توجه به نیاز کاربران در اینترنت نرم افزاری برای دریافت ویدیوهای آنلاین در نظر گرفته شده که این نرم افزار با توجه به تنظیمات پیشرفته خود توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرده است . شما میتوانید با توجه به نرم افزار ارائه شده ویدیوهای آنلاین خود را با سرعت بالایی دریافت نمایید (بیشتر…)

آمنه بازدید : 43 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VSO Downloader Ultimate 3.1.2.3

دانلودر VSO یک دانلودر چندین رسانه ای می باشد که بوسیله آن می توانید آهنگ ها و ویدئوها را از هزاران سایت مشهور مانند  Youtube, Metacafe, Vimeo, Dailymotion  و ... را به صورت رایگان دانلود کنید . این برنامه  بر روی پشت زمینه شما نصب می شود و می تواند به صورت خودکار به دانلود فایل ها بپردازد . این برنامه مخصوص مرورگر خاصی نمی باشد و می تواند با هر مرورگری سازگاری داشته باشد و به صورت خودکار هنگامی که شما مشغول تماشای ویدئو و یا آهنگی هستید به شما پیغام می دهد که آیا مایل به دانلود فایله

آمنه بازدید : 17 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت فایل System Navigator 2013 v4.0.8.001

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت فایل در جهان می باشد این نرم افزار گزینه های زیادی را برای شما فراهم میکند مانند ایجاد ، کپی و حذف قایل ها از روی هارد همچنین تغییر نام و چاپ اسناد انتخاب شده ، این کار ها با استفاده از کلیپ بورد آسان تر شده است ، می توانید یک لیست تهیه و فایل های مورد علاقه خود را درون آن جای دهید ، امکان فشرده سازی فایل ها با استفاده از فشرده ساز های محبوب مثل winrar,winzip همه این امکانات در چند ثانیه در دسترس شما خواهند بود

آمنه بازدید : 20 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار mypeople Messenger اس ام اس و تماس رایگان برای اندروید و ویندوز

نرم افزار mypeople Messenger که به صورت یک مسنجر حرفه ای برای ارسال اس ام اس و تماس رایگان می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توایند دوستان خود را در لیست نرم افزار افزوده و با آن ها در ارتباط داشته باشید، توجه داسته باشید طرفین باید از نرم افزار mypeople Messenger استفاده کنند، در نرم افزار mypeople Messenger میتوانید از ارسال تصاویر و سیمبل ها استفاده کنید، همچنین به علت بالا بودن سرعت نرم افزار میتوانید به راحتی تماس رایگان (بیشتر…)

آمنه بازدید : 22 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار چت ooVoo 3.5.8.2

نرم افزار ooVoo یک تحول در عصر ارتباطات آنلاین است،بوسیله نرم افزار ooVoo می توانید با تمامی دوستانتان بصورت کاملا رایگان ارتباط صوتی و تصویری بصورت کاملا رایگان داشته باشید، شما بوسیله این نرم افزار می توانید بطور همزمان با 6 نفر از دوستانتان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، امروزه بیش از 80 میلیون کاربر در سطح جهان از این نرم افزار استفاده می کنند، شما می توانید بوسیله این نرم افزار برای تمامی دوستانتان پیام تصویری با کیفیت بسیار بالا ارسال کنید، همچنین (بیشتر…)

آمنه بازدید : 30 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار uTorrent

آخرین تغییرا ت : نسخه uTorrent 3.4 RC1 اضافه شد .uTorrent  نرم افزاری است که با ان میتوان فایلهایی که در تورنت هست  را به راحتی دانلود کرد. uTorrent  کلاینتی موثر با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که رد پای بسیار کمی از خود بر جای می گذارد. نرم افزار uTorrent  بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد (بیشتر…)

آمنه بازدید : 8 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نسخه نهایی نرم افزار اشتراک گذاری فایل ها FrostWire 5.6.9

نرم افزار FrostWire یکی از نرم افزارهای در زمینه مدیریت فایل های اینترنتی می باشد بدین صورت که میتوان از نرم افزار به صورت مستقیم با سرعت بالاتر از انتقال و دریافت فایل های از Http و FTP استفاده کرد . در برنامه جایی برای در نظر گرفتن جستجو کلمات قرار دارد تا کاربران بتوانند از میان فایل های با نام مختلف فایل مورد نظر خود را انتخاب کنند . نرم افزار قابلیت نمایش تاریخچه فایل های به اشتراک گذاشته را دارا می باشد (بیشتر…)

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با سلام -- خداحافظ !!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 4,267